FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Po złożeniu zamówienia i zaksięgowaniu przez nas płatności, w ciągu trzech dni roboczych wyślemy Ci kadrowanie fototapety. Od momentu akceptacji kadru mamy 14 dni roboczych na produkcję fototapety. Zazwyczaj jednak trwa to znacznie krócej, a jeśli bardzo się spieszysz to zrobimy wszystko żeby zrobić to jeszcze szybciej:)
Oczywiście, nasze fototapety są w tzw. brytach. Zazwyczaj szerokość brytu to 100-130cm w zależności od wielkości fototapety
Wszystkie nasze fototapety są drukowane na jednakowej jakości materiałach. Różnią się jedynie strukturą. Szczegółowe informację znajdziesz w zakładce "Produkcja"
Dzięki stosowanej przez nas metodzie druku UVGel, nasze fototapety są wyjątkowo trwałe. Dzięki temu można je myć miękką szmatką i delikatnymi detergentami.
Nasze fototapety z powodzeniem mogą być montowane zarówno w łazience jak i kuchni. Natomiast nie mogą to być miejsca, w których bezpośrednio na fototapetę będzie skierowany strumień wody ( np. pod prysznicem).
Montaż na styk oznacza, że bryty fototapet są docięte tak, że wzór schodzi się idealnie po przyłożeniu do siebie kolejnych brytów. Jest to sposób montażu polecany osobom nie mającym doświadczenia w montażu fototapet. Montaż na podwójne cięcie jest to sposób wymagający dodatkowego docinania brytów po przyklejeniu na ścianę. Jest to sposób montażu tylko i wyłącznie dla profesjonalistów.
Oczywiście, próbki można zamówić pisząc maila na adres biuro@walldesignstudio.pl.
Koszt trzech próbek o wielkości 30x40cm to 50zł. Jeśli po otrzymaniu próbek zamówisz fototapetę to te 50 zł odejmiemy od ceny fototapety:)
Jesteśmy znad morza i nasze fototapety drukujemy osobiście w Gdyni:)
Fototapety są nawijane na specjalną tubę, zabezpieczone papierem lub folią i zapakowane w karton. Fototapety są zapakowane tak aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy.
Nasze fototapety wysyłamy tylko i wyłącznie firmą kurierską ( aktualnie DPD).
Generalnie przy zamówieniu produktów przez internet masz możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny. Przepis ten jednak nie ma zastosowania przy produktach nierefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji Klienta. W związku z tym, że nasze fototapety są produktami spersonalizowanymi, nie ma możliwości ich zwrotu.